ΟΜΟΡΦΙΑ

Τριχόπτωση: Απαλλαγείτε με αυτές τις 5 συμβουλές για πυκνά και πλούσια μαλλιά.

Από

Medbox

Ενώ η καθημερινή φροντίδα των μαλλιών μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της τριχόπτωσης, τα φυσικά, πλούσια μαλλιά χρειάζονται προσπάθεια.

Όταν βλέπετε όμορφες παρουσίες να επιδεικνύουν τα μακριά και πλούσια μαλλιά τους, όλες ευχόσαστε να μπορούσατε να έχετε κι εσείς παρόμοια λαμπερά μαλλιά.

Ωστόσο, αντί να επικεντρωθείτε στο να αυξήσετε την πυκνότητα των μαλλιών σας, καταλήγετε να ασχολείστε με την τριχόπτωση.

Η τριχόπτωση προκαλείται από διάφορους παράγοντες, όπως συσκευές styling μαλλιών, χημικές θεραπείες και κακή φροντίδα των μαλλιών.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά εξωτερικοί παράγοντες, όπως η ρύπανση, η υπεριώδης ακτινοβολία και το σκληρό νερό, αφαιρούν την υγεία των μαλλιών σας. Καλά, υπάρχει ένας τρόπος για να λύσετε το πρόβλημα και να αποκτήσετε πυκνά και υγιή μαλλιά.

Ακολουθούν 7 συμβουλές για να βελτιώσετε την ποιότητα και τον όγκο των μαλλιών σας

1. Επιλέξτε το σωστό σαμπουάν

Το σωστό σαμπουάν καθαρίζει το τριχωτό της κεφαλής χωρίς να βλάπτει τις ρίζες των μαλλιών σας. Προστατεύει επίσης το φυσικό έλαιο που παράγεται από το τριχωτό της κεφαλής σας.

Στην πραγματικότητα, καθαρίζει τη βρωμιά, τα βακτήρια και τα κατάλοιπα από το τριχωτό, τα οποία επηρεάζουν αρνητικά την ανάπτυξη των τριχών σας. Ένα απαλό καθαριστικό που χρησιμοποιείται καθημερινά θα έπρεπε ιδανικά να είναι χωρίς parabens και θειικά άλατα.

2. Ποτέ μην ξεχνάτε την μαλακτική σας κρέμα

Η ενυδάτωση των μαλλιών σας θα πρέπει πάντα να θεωρείται ένα ουσιώδες στοιχείο για τη φροντίδα των μαλλιών σας.

Προσπαθήστε να καταλάβετε τις ανάγκες των μαλλιών σας και επιλέξτε το κατάλληλο προϊόν.

Το γιαούρτι, για παράδειγμα, είναι ένα φανταστικό φυσικό μαλακτικό που υπάρχει στην αγορά, ειδικά όταν συνδυάζεται με μέλι αν θέλετε να φτιάξετε το δικό σας μαλακτικό.

Θρέφει τα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής σας, βοηθά στην αντιμετώπιση προβλημάτων όπως η πιτυρίδα και ο κνησμός. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει στον περιορισμό της τριχόπτωσης.

3. Εργαστείτε για την υγεία του τριχωτού της κεφαλής σας

Ποτέ μην αγνοείτε την υγεία του τριχωτού της κεφαλής σας. Η πιτυρίδα, η λιπαρότητα της κεφαλής η ξηροδερμία και ο κνησμός της κεφαλής είναι όλα δυνητικοί παράγοντες τριχόπτωσης αλλά και άλλων προβλημάτων των μαλλιών.

Εμπιστευτείτε ένα καλό μασάζ της κεφαλής για ένα υγιές κεφάλι. Το μασάζ της κεφαλής αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος, προωθώντας έτσι την ανάπτυξη πιο δυνατών μαλλιών. Κάντε μασάζ με λάδι καρύδας ή αμυγδάλου δύο φορές την εβδομάδα.

4. Ισορροπημένη διατροφή

Όταν πρόκειται για την τριχόπτωση, καμία θεραπεία δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τη δύναμη μιας ισορροπημένης διατροφής.

Οι εξωτερικές μέθοδοι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν διατροφικές ανεπάρκειες για αυτό, μια θρεπτική διατροφή πρέπει να είναι η πρώτη προσέγγιση.

Αυγά, φρούτα του δάσους, σπανάκι, λιπαρά ψάρια, ξηροί καρποί, γλυκοπατάτες, σόγια, κρέατα και άλλες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να καλύψετε τις ημερήσιες ανάγκες σας σε θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών A, C, D και E, του ψευδαργύρου, της βιταμίνης Β, του σιδήρου, της βιοτίνης, της πρωτεΐνης και των ζωικών λιπαρών.

5. Ξανασκεφτείτε τη ζέστη

Υπάρχουν επικίνδυνες επιπτώσεις από τη χρήση προϊόντων styling που βασίζονται στη θερμότητα.

Δεν καταστρέφουν μόνο τα υπάρχοντα μαλλιά, αλλά επηρεάζουν επίσης τη συνολική υγεία του τριχωτού της κεφαλής σας, που τελικά βλάπτει την ανάπτυξη νέων τριχών.

Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι απαιτούν επαγγελματικά styling μαλλιών καθημερινά και δεν πρέπει ποτέ να παραβλέπουν τη σημασία της επιπλέον φροντίδας των μαλλιών τους.

Η χρήση σπρέι προστασίας μπορεί να αντιμετωπίσει και να ελαχιστοποιήσει τη βλάβη που προκαλεί η θερμότητα στα μαλλιά σας, καθώς και η χρήση ικανών προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, μπορούν να βοηθήσουν στη ελαχιστοποίηση της βλάβης.

6. Κούρεμα ανά εξάμηνο

Να κουρεύετε συχνά τα μαλλιά σας είναι μία από τις πιο εύκολες και αποτελεσματικές τεχνικές ώστε να κάνετε τα μαλλιά σας να μακραίνουν πιο γρήγορα.

Το κούρεμα αφαιρεί τα νεκρά άκρα των μαλλιών σας και τα εμποδίζει από το να μακρύνουν.

Αν αναρωτιέστε κάθε πότε πρέπει να κουρεύεστε, θα σας λέγαμε ότι εξαρτάται από την υφή των μαλλιών σας!

Τα πιο πυκνά και μακριά μαλλιά απαιτούν σπανιότερα κουρέματα, ενώ τα λεπτά μαλλιά μπορεί να απαιτούν πιο συχνά κούρεμα.

7. Πείτε όχι στο σκληρό νερό

Λαμβάνοντας υπόψη τη ρύπανση, το σκληρό νερό είναι πλέον σχεδόν αναπόφευκτο.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένα φίλτρο νερού που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε τις μεταλλικές ιδιότητες του νερού σας είναι η ιδανική λύση.

Το σκληρό νερό μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά στα των μαλλιά σας από οποιονδήποτε άλλο εξωτερικό παράγοντα.

Το νερό κολύμβησης που περιέχει μη απαραίτητα ή τοξικά μέταλλα μπορεί να προκαλέσει επίπεδα, λιπαρά μαλλιά και μια ποικιλία άλλων προβλημάτων που σχετίζονται με το τριχωτό της κεφαλής.

Για να αποφύγετε το σκληρό νερό, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αποσκληρυντικά νερού, τα οποία θα κάνουν τα μαλλιά σας να φαίνονται πιο γεμάτα και υγιή με την πάροδο του χρόνου.

by

Medbox

Related Articles

Share via
Copy link